Hrvatski Leskovac - KarlovacZAGREB, 4. svibnja 2023. 

Zbog radova u sklopu projekta „Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac“ pruga Zagreb GK – Rijeka bit će zatvorena za promet između kolodvora Jastrebarsko i Karlovac od 8. do 19. svibnja od 7.35 do 15.35 sati.

U tim razdobljima putnike će na relacijama Karlovac – Jastrebarsko i obratno, Karlovac – Zagreb GK, Karlovac – Duga Resa i Duga Resa – Jastrebarsko umjesto vlakova prevoziti autobusi. Detaljnije informacije dostupne su na  https://www.hzinfra.hr/project/projekt-hrvatski-leskovac-karlovac

Zbog posebne regulacije prometa očekuju se kašnjenja.

Ispričavamo se putnicima zbog kašnjenja te molimo za razumijevanje jer radovi se izvode kako bi putovanje željeznicom bilo brže i udobnije.

Posebne regulacije prometa usklađene su s dinamikom izvođenja radova i planirane su povremeno, sve do završetka radova.

 Više o projektu „Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka željezničke pruge na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac“

Projekt uključuje rekonstrukciju postojeće željezničke pruge i izgradnju drugog kolosijeka uz postojeći u dužini 44 km, rekonstrukciju kolodvora i stajališta te izgradnju podvožnjaka i nadvožnjaka s pripadajućim cestovnim prometnicama umjesto željezničko-cestovnih prijelaza. U sklopu elektroenergetskoga infrastrukturnog podsustava bit će izvedeni radovi na izgradnji i obnovi sustava kontaktne mreže, a u sklopu prometno-upravljačkog i signalno-sigurnosnog podsustava modernizacija signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja. Po završetku projekta putnički vlakovi će tom dionicom prometovati brzinom do 160 km/h.

Projekt rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka na dionici Hrvatski Leskovac – Karlovac obuhvaća:

  • rekonstrukciju triju kolodvora: Hrvatski Leskovac, Jastrebarsko i Karlovac
  • prenamjenu triju kolodvora u stajališta: Horvati, Zdenčina (stajalište/otpremništvo) i Draganići
  • rekonstrukciju četiriju postojećih stajališta Mavračići, Desinec, Domagovići i Lazine
  • produljenje korisne duljine kolosijeka u kolodvorima na 750 m
  • ugradnju novoga elektroničkog signalno-sigurnosnog uređaja ETCS razine 1 te novoga prometno-upravljačkoga infrastrukturnog podsustava s daljinskom kontrolom vanjskih elemenata, elektrifikaciju sustavom 25 kV/50 Hz, rekonstrukciju elekrovučne podstanice Mrzlo Polje i Zdenčina
  • izgradnju triju novih podvožnjaka i četiriju novih nadvožnjaka s pripadajućim cestovnim prometnicama umjesto željezničko-cestovnih prijelaza
  • izgradnju novih svodnih cesta zbog ukidanja postojećih željezničko-cestovnih prijelaza
  • rekonstrukciju pojedinih postojećih željezničko-cestovnih prijelaza
  • izgradnju zidova za zaštitu od buke
  • izgradnju zatvorenog sustava odvodnje
  • rekonstrukciju svih postojećih mostova, vijadukata i drugih objekata na trasi dionice.

Skip to content