Lepavina

Nakon velikog zatvora pruge koji je između Križevaca i Koprivnice bio na snazi od 22. do 31. ožujka 2025., u promet je pušteno dodatnih 4,5 kilometara pruge novoga desnog kolosijeka između kolodvora Mučna Reka i Koprivnica. Također, u kolodvoru Lepavina za promet je otvoren dodatni 4. kolosijek, duljine 900 metara.

 Voditelj projekta Mario Rašić pojasnio je:

– Navedenim radovima između Mučne Reke i Koprivnice te preusmjeravanjem prometa stječu se uvjeti za nastavak radova na izgradnji perona i budućega lijevog kolosijeka, nakon čega će kolodvor Mučna Reka promijeniti status u stajalište.

Što se tiče kolodvora Lepavina, puštanje u promet dodatnoga kolosijeka dio je priprema za nastavak izgradnje kolosijeka 1-3 i postupnu implementaciju elektroničkoga signalno-sigurnosnog uređaja (ESSU) na čitavome projektu. Dodatnim kolosijekom u kolodvoru Lepavina kompenzira se smanjenje kolosiječnih kapaciteta u kolodvoru Mučna Reka, koji od 31. ožujka više nema mogućnost križanja i pretjecanja vlakova.

Kolodvor Mučna Reka

Rašić je dodao:

– Krajem travnja planirano je novo preusmjeravanje prometa na novoizgrađeni kolosijek od kolodvora Križevci do kraja devijacije I., nakon čega će od kolodvora Križevci do kolodvora Lepavina promet u cijelosti teći po novoizgrađenome kolosijeku. Nakon toga bit će izvedeni manji radovi na izgradnji preostalog dijela desnoga kolosijeka.

Planirano je da dvokolosiječna pruga, u građevinskome smislu, na dionici Križevci – Lepavina bude gotova u drugoj polovini ove godine, a do kraja godine bi cijela dionica Križevci – Koprivnica – državna granica trebala biti povezana dvokolosiječnom prugom.

Kolodvor Koprivnica

– Osim na navedenoj dionici radovi se intenzivno izvode i na ostalim dionicama. Najvažnijima se smatraju radovi u samome kolodvoru Koprivnica, koji je ključan čimbenik u regulaciji prometa i za napredak radova, odnosno ti radovi utječu na provedbu faza cjelokupnog projekta. – zaključio je voditelj projekta.

U idućemu periodu očekuje se nastavak tehničkih pregleda objekata (nadvožnjaka/podvožnjaka). Do sada su ishođene uporabne dozvole za tri objekta, a za još dva traje postupak ishođenja dozvola. Projekt je trenutačno na 80 posto dovršenosti te se očekuje da će do kraja godine biti završena većina građevinskih radova.

 

 

Skip to content