U sklopu projekta “Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica” trenutačno se izvode radovi duž cijele dionice duge 42,6 km.
Paralelno se radi na otvorenoj pruzi, na nadvožnjacima Križevci, Vuk, Lepavina 2, Danica i Šoderica, vijaduktima Carevdar, Komari i Vojakovački Kloštar, na kolodvorskoj zgradi u Novome Drnju te na izgradnji željezničkoga mosta preko rijeke Drave u Botovu.
Na otvorenoj pruzi izvode se zemljani radovi te radovi na donjemu ustroju i izmještanju instalacija, i to na dionici od kolodvora Križevci do kolodvora Lepavina te na dionici od kolodvora Koprivnica do kolodvora Novo Drnje. Na dionici od kolodvora Novo Drnje do državne granice s Mađarskom zasad se izvode samo radovi na izmještanju instalacija.
Što se tiče objekata, završeni su radovi na velikome broju propusta, a na nadvožnjaku Križevci izvedena je armiranobetonska konstrukcija. Na vijaduktima Carevdar i Komari izvedeni su armiranobetonski piloti i većina temelja, dok je na vijaduktu Carevdar završen i dio stupova. Na nadvožnjaku Lepavina 2 izveden je velik dio iskopa zemljanoga materijala, dio donje armiranobetonske ploče i dio sustava odvodnje. U kolodvoru Novo Drnje u većoj mjeri izvedeni su nasipi.
Izvođač radova, turska tvrtka Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A. S, koja trenutačno na projektu ima angažiranih 430 radnika, počela je i radove na temeljenju nadvožnjaka Danica i nadvožnjaka Šoderica.
Također, na kolodvorskoj zgradi Novo Drnje izvode se radovi na sustavu odvodnje te radovi na temeljima kontaktne mreže.
Napreduju i radovi na donjemu ustroju mosta Drava, koji će biti dug 338 metara i izgrađen za dvokolosiječnu prugu. Donja konstrukcija mosta, koja će se sastojati od dvaju upornjaka i dvaju stupova, bit će izgrađena od armiranoga betona, dok će gornja konstrukcija mosta oblikom biti slična postojećoj i izgrađena od čelika. Čelična mosna konstrukcija trebala bi iz tvornice početi stizati početkom ožujka 2022., kada se na gradilištu očekuje i dodatnih 90 radnika.
Do sada su na mostu Drava izvedeni svi armiranobetonski piloti, jedan od ukupno dvaju upornjaka, dio dubokoga temeljenja jednoga od dvaju stupova kao i potporni zidovi ispred mosta i iza njega.
Do kraja veljače plan je nastaviti sa svim aktivnostima na navedenim lokacijama kao i započeti radove na pothodnicima i peronima stajališta Majurec i Peteranec. Zbog radova na pothodnicima na navedenim lokacijama bit će montirani provizoriji.
Ukupna vrijednost projekta “Rekonstrukcija postojećeg i izgradnja drugog kolosijeka na dionici Križevci – Koprivnica – državna granica” jest 350 milijuna eura, a prihvatljivi troškovi sufinanciraju se iz Instrumenta za povezivanje Europe (CEF).