Zbog remonta lijevi kolosijek pruge državna granica – Savski Marof – Zagreb GK bit će zatvoren za promet između kolodvora Podsused Tvornica i Zaprešić od 3. svibnja u 4.00 sata do 13. svibnja u 23.59 sati.

U tome razdoblju putnici međunarodnog vlaka 1212 na relaciji Zagreb GK – Savski Marof te međunarodnog vlaka 1213 na relaciji Savski Marof – Zagreb GK bit će prevezeni autobusima. Također, autobusima će biti prevezeni i putnici vlakova 3008, 3009, 3010 i 3011 na relacijama Gajnice – Zabok i obratno te Zabok – Zaprešić prema rasporedu koji možete pogledati ovdje.

Popis vlakova koji neće voziti na relacijama Zaprešić – Zagreb GK i obratno, Zagreb GK – Harmica i obratno, Zagreb GK – Savski Marof i obratno, Podsused TV – Harmica i obratno, Podsused TV – Zaprešić i obratno, Podsused TV – Savski Marof i obratno dostupan je ovdje.

Popis vlakova koji će iznimno voziti na relacijama Zagreb GK – Harmica i obratno, Harmica – Savski Marof i obratno te Savski Marof – Zagreb GK nalazi se ovdje.

Ostali vlakovi vozit će po jednome kolosijeku te su moguća kašnjenja pojedinih vlakova zbog čega se ispričavamo putnicima.

Između kolodvora Podsused Tvornica i Zaprešić tzv. zatvori pruge planirani su sve do završetka radova na tome dijelu dionice, što se očekuje u rujnu ove godine. Nakon toga radovi će biti nastavljeni na dionici između Podsuseda i Zagreb Zapadnog kolodvora.

Ukratko o projektu:

Pružna dionica Zagreb Zapadni Kolodvor – Savski Marof duga je 17,8 km i nalazi se na koridoru RH1, vrlo važnome za međunarodni teretni i gradsko-prigradski putnički prijevoz.

Radovi na njezinoj obnovi koji su u tijeku vrijedni su 365,7 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega se veći dio financira iz kredita Svjetske banke.

Na dionici pruge Zaprešić – Savski Marof radovi su završeni te je na dionici uspostavljena brzina prometovanja vlakova od 120 km/h, a stajališta Zaprešić-Savska i Brdovec puštena su u funkciju.

Po završetku cjelokupne obnove, a što se očekuje na ljeto 2022., vlakovi će dionicom Zagreb Zapadni Kolodvor – Savski Marof prometovati brzinom od 120 km/h, sigurnost i interoperabilnost željezničkoga prometa bit će veće, smanjit će se troškovi održavanja pruge, a poboljšat će se i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu.