Obnavlja se pješački pothodnik u Zagreb Glavnom kolodvoru
HŽ Infrastruktura pokrenula je rekonstrukciju pješačkog pothodnika prema peronima u Zagreb Glavnom kolodvoru vrijednu oko 60 tisuća eura.
Otvoren pothodnik za pješake i bicikliste „Danica“ u Koprivnici
Napredak na trenutačno najvećemu željezničkom gradilištu u zemlji, na projektu Križevci – Koprivnica – državna granica, vidljiv je iz mjeseca u mjesec.
Strateška karta buke – savjetovanje s javnošću
Do 1. veljače otvoreno je savjetovanje s javnošću o Strateškoj karti buke i akcijskom planu upravljanja bukom za 4. krug izvještavanja.
Na području željezničkog kolodvora Rijeka Brajdica rekonstruirana su prva četiri kolosijeka. Rekonstruirani su temelji stupova kontaktne mreže i postavljeni novi stupovi na koje će se ugraditi vozni vod. Položena je kabelska kanalizacija, a u završnoj je fazi izgradnja objekta za smještaj signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja. Ugrađeni su stupovi kolodvorske rasvjete te se montira rasvjeta. Promet na Brajdici sada teče i po rekonstruiranim kolosijecima kako bi mogla započeti rekonstrukcija preostalih kolodvorskih kolosijeka. U željezničkom tunelu Sušak cijev postojećeg tunela proširuje se za još jedan kolosijek duljine 423 m. Izgrađena su dva dijela portalne građevine i gradi se treći dio te se radi na bušenju i proširenju tunela. Dosad je iskopano oko 280 m punog profila od ukupno 309 m. Na kontejnerskom terminalu Brajdica završeni su radovi na izgradnji četiriju novih kolosijeka, dugih oko 380 m. Upravo se izvode i radovi za izgradnju skretničkog područja koje će povezivati željeznički kolodvor i kontejnerski terminal. Dovršetkom radova željeznički kolodvor i kontejnerski terminal imat će osam novih, rekonstruiranih kolosijeka na željezničkom dijelu, četiri potpuno nova kolosijeka na kontejnerskom terminalu i novi izvlačni kolosijek u tunelu.
Projekt “Modernizacija i elektrifikacija željezničke pruge Zaprešić – Čakovec (R201) na dionici Zaprešić (isključivo) – Zabok (uključivo)” vrijedan je 614,4 milijuna kuna, od čega se 85 posto sufinancira EU-ovim sredstvima. Od 1. travnja 2019. do 31. listopada 2019. zbog opsežnih radova pruga je bila zatvorena za sav željeznički promet, a putnike su prevozili zamjenski autobusi. U tom razdoblju u cijelosti je položen novi kolosijek. Uređeni su i peroni u kolodvorima za prihvat putnika, izgrađeni željeznički mostovi i propusti, a završeni su i radovi u pothodnicima kako bi putnici sigurno mogli doći do željenih perona. Predstoje još završni radovi na peronima, na dovršetku odvodnje uz prugu, na kontaktnoj mreži, izgradnji parkirališta kao i na dovršetku cestovnoga mosta Horvacka i ugradnji signalno-sigurnosnih uređaja. Također, razvlačit će se vozni vod, a u Zaboku će se polagati i prvi i drugi kolodvorski kolosijek te graditi bočni peron.