Radovi na jednom od zahtjevnijih projekata HŽ Infrastrukture »Razvoj multimodalne platforme u Luci Rijeka i povezivanje s kontejnerskim terminalom Jadranska vrata (POR2CORE-AGCT)«, kolokvijalnog naziva Rijeka Brajdica, koji se provodi u suradnji s Lučkom upravom Rijeka, a sufinanciran je iz Instrumenta za povezivanje Europe (CEF), u cijelosti su završeni.

Ovih je dana obavljeno mjerenje kontaktne mreže mjernim vlakom, a preostalo je još urediti okolni teren na gradilištu te ispitati signalno-sigurnosne uređaje. Također priprema se dokumentacija za interni tehnički pregled.

Pogled koji se danas pruža na područje kolodvora, kontejnerski terminal, ali i unutar rekonstruiranoga tunela impresivan je. Sve odiše novim i zapravo prikazuje kako bi moderna željeznička infrastruktura trebala izgledati.

U dvije godine napravljeno je puno toga: rekonstruirani su gornji i donji pružni ustroj na osam kolosijeka, zamijenjena je kolodvorska rasvjeta, rekonstruirana kontaktna mreža, a sagrađeni su novi objekt za smještaj signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja te objekt za smještaj dizel agregata. Na području Lučke uprave Rijeka sagrađena su četiri nova kolosijeka u betonu, nove kranske staze za dizalice, parkiralište te odvodnja i separator za oborinske vode.

Radovi u tunelu Sušak bili su posebno zahtjevni, no svi su izazovi iza nas. Naime, proširen je postojeći tunel u koji je ugrađen izvlačnjak u dužini od 400 m te njegova unutrašnjost gdje su izgrađeni vatrogasni pristupi kolosijecima. Tunel izgleda zaista impresivno.

U tunelu još nije bilo probnih vožnji, no kroz kolodvor i preko terminala promet teče. Kako bi cijeli projekt bio i službeno okončan, potrebno je održati interni tehnički pregled, nakon čega će se željeznički promet koji je preusmjeren kroz središte Rijeke vratiti na staro. Nakon toga slijedi tehnički pregled te će se podnijeti zahtjev Agenciji za sigurnost željezničkog prometa. Tada će razloga za zadovoljstvo biti još i više pa s nestrpljenjem očekujemo i službeni završetak te uspješne riječke priče.