S novim voznim redom, koji na snagu stupa u nedjelju 13. prosinca 2020., brzina prometovanja vlakova na dionici od Zaprešića do Savskog Marofa podiže se sa 60 na 120 km/h.
Rezultat je to radova na obnovi spomenute pružne dionice, a koji se odnose na obnovu gornjeg i donjeg pružnog ustroja, sanaciju pružnih građevina, usklađivanje signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja i obnovu kontaktne mreže.
Do kraja godine planira se završetak svih radova na dionici Zaprešić – Savski Marof, uređenje kolodvorske zgrade i okoliša u kolodvoru Savski Marof te izgradnja perona i uređenih površina na stajalištima Zaprešić-Savska i Brdovec.
Po završetku obnove dionice Zaprešić – Savski Marof započet će obnova pruge od Zaprešića do Zagreb Zapadnog kolodvora.
Radovi na obnovi počeli su u svibnju ove godine i izvode se planiranom dinamikom pa se njihov završetak očekuje na ljeto 2022.
Više o projektu:
Pružna dionica Zagreb Zapadni Kolodvor – Savski Marof duga 17,8 km nalazi se na koridoru RH1, vrlo važnome za međunarodni teretni i gradsko-prigradski prijevoz.
Radovi na njezinoj obnovi vrijedni su 365,7 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega se veći dio financira iz kredita Svjetske banke.
Po završetku obnove vlakovi će cijelom dionicom prometovati brzinom od 120 km/h, sigurnost i interoperabilnost željezničkoga prometa bit će veće, smanjit će se troškovi održavanja pruge, a poboljšat će se i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu.