U sklopu obilaska infrastrukturnih projekata na području Krapinsko-zagorske županije ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković posjetio je gradilište pruge Zaprešić – Zabok te pritom izrazio zadovoljstvo viđenim. Delegaciju MMPI-a na čelu s ministrom u kolodvoru Novi Dvori dočekao je predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Ivan Kršić te tim zadužen za projekt modernizacije i elektrifikacije pruge Zaprešić – Zabok.

Predsjednik Uprave Ivan Kršić i voditeljica projekta Danijela Kosty upoznali su ministra s dosadašnjim tijekom radova, odnosno s činjenicom da se radovi izvode planiranom dinamikom, a na nekim dijelovima radovi su čak i ponešto „ispred plana“.

Naime, pri kraju su pripremni radovi koji su uključivali radove na izmještanju postojeće trase te na izmještanju instalacija (plinovoda, električnih vodova, vodovoda i kanalizacije).

Također radilo se i u kolodvorima duž dionice, a radovi su najvidljiviji u Novim Dvorima, gdje je napravljen cjelokupan donji ustroj, odvodnja, položene su četiri skretnice i drugi kolosijek, rade se temelji stupova za portale kontaktne mreže, sanira se kolodvorska zgrada, uskoro se počinje raditi peron te se počelo s iskopom pothodnika.

Osim toga na samoj trasi pruge završena je ugradnja zaštitnog sloja od Zaprešića do Novih Dvora te će se tijekom travnja na toj poddionici položiti novi kolosijek.

Također se izvode i radovi na izgradnji novog željezničkog mosta Vučerna, cestovnog mosta Horvacka te pristupnih cesta uz prugu.

Od 1. travnja počinje permanentni zatvor pruge koji će trajati šest mjeseci. Za to vrijeme izvodit će se radovi na postojećoj trasi, na svim objektima, donjem i gornjem ustroju, izgradnji stupova za kontaktnu mrežu, odnosno na svemu što je potrebno kako bi se pruga ponovno pustila u promet.

Direktor izvođača radova, tvrtke „Swietelsky“, Zvonko Dundović također je izrazio zadovoljstvo do sada učinjenim rekavši kako sve teče prema planu.

Napomenuo je da će se radovi intenzivirati od 1. travnja, kada će se pruga od Zaprešića do Zaboka u potpunosti zatvoriti za željeznički promet, a putnici će se prevoziti zamjenskim autobusima.

           

                                   

Skip to content