Obnova dionice Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor, koja je započela u svibnju ove godine, unatoč pandemiji koronavirusa izvodi se predviđenom dinamikom.

Radovi se trenutačno izvode na dionici Savski Marof – Zaprešić, stajalištima Brdovec i Zaprešić-Savska te u kolodvoru Savski Marof.

Na navedenoj dionici izvodi se strojna zamjena tračnica te zamjena drvenih pragova betonskima. Usporedno s tim izvode se radovi na zamjeni elemenata kontaktne mreže, prometno-upravljačkog i signalno-sigurnosnoga podsustava. Završeni su radovi na ugradnji zaštitnog sloja na toj dionici.

U kolodvoru Savski Marof uređuje se kolodvorska zgrada i njezin okoliš. Na stajalištima Zaprešić-Savska i Brdovec izrađuju se peroni i uređene površine. Također, obnavlja se most Lužnica.

U studenom se, ukoliko vremenski uvjeti to dopuste, planira zamjena skretnica u kolodvoru Savski Marof. Do kraja godine se planira završetak svih radova na dionici Zaprešić – Savski Marof, stajalištima Zaprešić-Savska i Brdovec te obnova kolodvorske zgrade u kolodvoru Savski Marof. Tada će brzina prometovanja vlakova između Zaprešića i Savskog Marofa biti 120 km/h, a nakon toga započet će obnova pruge od Zaprešića do Zagreb Zapadnog kolodvora.

Obnova cjelokupne dionice Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor vrijedna je 365,7 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega se veći dio financira iz kredita Svjetske banke. Radove izvodi tvrtka Swietelsky, a završetak svih radova planiran je na ljeto 2022. Obnovom postojeće infrastrukture na 17,8 km podići će se razina sigurnosti, omogućit će se veća brzina vlakova i veća nosivost pruge, a gradsko-prigradski prijevoz putnicima će postati bolji i privlačniji.

Skip to content