HŽ Infrastruktura potpisala je sporazum izrađen na temelju tzv. masterplan-studije kojom će se znatno doprinijeti razvitku prometne infrastrukture Grada Splita i splitske aglomeracije.
Studija koja čini podlogu za sustavno i strateško urbanističko planiranje grada Splita fokusirana je na dva glavna razvojna područja: na postojeći željeznički i autobusni kolodvor na Istočnoj obali gradske luke – sadašnji kolodvor Split te na mogućnosti parcijalne realokacije na Kopilicu, odnosno na kolodvor Split Predgrađe.
HŽ Infrastruktura svoj će doprinos dati aktivnostima vezanima uz izradu studijske i tehničke dokumentacije za projekt “Projekt povezivanja brzom prigradskom željeznicom kolodvora Split, u trajektnoj luci Split (Istočna obala), sa Zračnom lukom Split te izgradnja intermodalnog čvora novog glavnog kolodvora Split (Kopilica)”.
Naime, prema studijskome rješenju, kolodvor Kopilica potrebno je koncipirati kao putnički kolodvor u kojemu će se zaustavljati svi vlakovi iz gradsko-prigradskog prijevoza, međunarodnoga i međugradskoga prijevoza. Za vlakove iz prigradskoga, međunarodnoga i međugradskoga prijevoza Kopilica će biti krajnje odredište, dok će gradski vlakovi prometovati na relaciji Split Predgrađe – Split.
Izrada masterplan-studije financirana je bespovratnim sredstvima Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), a na njoj je radio konzorcij austrijskih tvrtki koje su prikupljale sve relevantne podatke, povijesne dokumente i stručne podloge u cilju urbanističkoga i gospodarskoga razvitka grada u skladu s UNESCO-ovim nasljeđem.