
Žarko Tušek, državni tajnik u MMPI-u
Predstavnici Ministarstva mora, prometa i infrastrukture (MMPI), HŽ Infrastrukture i izvođača radova u gradilišnom uredu održali su 7. svibnja 2025. operativni sastanak vezan uz trenutačno stanje projekta Rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka na dionici željezničke pruge Dugo Selo – Križevci. Državni tajnik MMPI-a Žarko Tušek izrazio je zadovoljstvo činjenicom da su se radovi intenzivirali te da projekt polako ulazi u završnu fazu.
– Kako za sada do nas stižu informacije, intenzitet radova je zadovoljavajući te cijeli projekt ide prema kraju. Ako postoje kakvi izazovi koje Ministarstvo može riješiti, tu smo na raspolaganju kako bismo cijelu priču završili u rokovima koji su zadani.
U ime HŽ Infrastrukture sve bolje vijesti s gradilišta potvrdili su predsjednik Uprave Ivan Kršić i voditelj projekta Tihomir Lažeta, koji je istaknuo:
– Radovi na projektu definitivno su se intenzivirali, iako nismo baš imali sreće s vremenom, odnosno kišnim razdobljima koja nam nisu išla u prilog pa smo tu malo izgubili na dinamici. Svi radovi trebali bi biti završeni do travnja iduće godine i na to za sada računamo. Dionica od Dugog Sela do Vrbovca praktički je spojena i ostalo je dovršiti par objekata. U kolodvoru Dugo Selo radi se na desnoj strani i cilj je do kraja godine imati spojenu cijelu dvokolosiječnu dionicu od Dugog Sela do Križevaca te završiti sve nadvožnjake preko pruge i polovinu kolodvora u Dugom Selu.

Ivan Kršić i Tihomir Lažeta, HŽ Infrastruktura
Tada bi vlakovi već mogli prometovati novom dionicom, a za sljedeću godinu preostalo bi završiti sve radove u kolodvoru.
– To su znatno jednostavniji radovi i ako nastavimo ovakvom dinamikom, to možemo i očekivati. – rekao je Lažeta.
Predsjednik Uprave izvođača radova Dalekovoda Eugen Paić-Karega izvijestio je kako je na terenu raspoređeno dvjestotinjak radnika i ako vremenski uvjeti budu povoljni, nema razloga da se ne ispoštuju planirani rokovi.

Eugen Paić-Karega, predsjednik uprave Dalekovoda
– Početak radova u kolodvoru Dugo Selo bio nam je jedan od većih izazova s obzirom na intenzivan željeznički promet koji teče kroz kolodvor. Unatoč radovima promet i dalje funkcionira i kad smo prešli taj Rubikon, odradili smo mnogo toga te bi sada sve trebalo ići planiranom dinamikom. Nadvožnjaci bi trebali biti gotovi u lipnju, a svi mostovi u rujnu.
Na kraju su se svi sudionici sastanka složili kako će se nastaviti dobra komunikacija Ministarstva i naručitelja radova kako bi se na vrijeme rješavale administrativne aktivnosti. Poslije sastanka delegacija je obišla gradilište u kolodvoru Dugo Selo.