Zbog izvođenja radova na sanaciji nadvožnjaka „Adžijina“ u sklopu projekta „Modernizacija dionice Zagreb Kustošija – Zagreb Zapadni kolodvor – Zagreb Glavni kolodvor“ u subotu 11. svibnja 2024. u 8.00 sati počinje posebna regulacija cestovnog prometa koja će biti na snazi do 5. kolovoza 2024. U tom razdoblju bit će zatvoren jedan od tri cestovna traka te jedan od dvaju nogostupa na Adžijinoj ulici kod križanja s Ulicom Ivana Broza.
Također, zbog radova će biti zatvoren desni (sjeverni) kolosijek od Zagreb Glavnog kolodvora do Zagreb Zapadnog kolodvora. Detaljne informacije o posebnoj regulaciji željezničkog prometa putnicima su dostupne ovdje.
Posebne regulacije prometa usklađene su s dinamikom izvođenja radova i planirane su povremeno, sve do završetka radova, a što se očekuje krajem ljeta.
Ispričavamo se putnicima i molimo za razumijevanje.
Ukratko o projektu:
Projekt „Modernizacija dionice Zagreb Kustošija – Zagreb Zapadni kolodvor – Zagreb Glavni kolodvor“ provodi se na kratkoj, ali jednoj od najprometnijih dionica u Hrvatskoj koja se nalazi na sjecištu koridora RH1 i RH2 i kojom na dan prođe oko 150 vlakova. Pružna dionica duga 3,5 km iznimno je važna za međunarodni teretni i gradsko-prigradski prijevoz.
Obnova navedene dionice počinje od stajališta Kustošija, koje je obnovljeno 2022. godine, pa do ulaza u Zagreb Glavni kolodvor (isključivo).
Radovi obuhvaćaju:
- cjelovitu obnovu gornjega i donjega pružnog ustroja, što uključuje obnovu kolosijeka i zamjenu skretnica na području Zagreb Zapadnog kolodvora
- sanaciju mostova i izgradnju propusta
- izgradnju uređenih površina za pristup putnika
- radove na signalno-sigurnosnim i telekomunikacijskim uređajima
- obnovu kolničke konstrukcije na željezničko-cestovnim prijelazima „Vodovodna“ i „Republike Austrije“
- obnovu i zamjenu dijela sustava kontaktne mreže.
Procijenjena je vrijednost projekta 29,2 milijuna eura, a sredstva su u cijelosti osigurana iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti. Radove izvodi tvrtka Swietelsky d.o.o.
Po završetku radova na projektu vlakovi će tom dionicom moći prometovati brzinom do 120 km/h, podignut će se razina sigurnosti i interoperabilnost, a povećat će se propusna moć pruge i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu.