U sklopu radnog posjeta Rijeci 25. ožujka 2019. predsjednik Vlade Andrej Plenković posjetio je i gradilište projekta rekonstrukcije željezničkog kolodvora Rijeka Brajdica i izgradnje intermodalnog terminala, zajedničkog projekta Lučke uprave Rijeka i HŽ Infrastrukture, koji je sufinanciran sredstvima Instrumenta za povezivanje Europe.

Uz predsjednika Vlade bili su ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, ministar turizma Gari Cappelli i drugi dužnosnici. U kolodvoru Rijeka Brajdica dočekali su ih predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Ivan Kršić, ravnatelj Lučke uprave Rijeka Denis Vukorepa, predsjednik Upravnog vijeća Lučke uprave Rijeka Bojan Hlača te Wojciech Szymulewicz, izvršni direktor tvrtke Adriatic Gate Container Terminal, koncesionara na kontejnerskom terminalu Brajdica.

Čelni čovjek HŽ Infrastrukture upoznao je predsjednika Vlade s radovima koji su u punom jeku te se izvode predviđenom dinamikom. Tom prilikom Kršić je predstavio i ulogu projekta unapređenja kontejnerskog terminala Zagrebačko pristanište u kontekstu važnih ulaganja u riječku prometnu infrastrukturu.

– Terminal na Brajdici, vrijedan više od 30 milijuna eura, dio je ukupnog ulaganja od čak 200 milijuna eura koje se trenutno odvija u lučku, željezničku i cestovnu infrastrukturu u Rijeci. Rijeka će za tri godine dobiti nove kapacitete, bržu integriranu povezanost i riješiti cestovni problem. Upravo je jedan od skupljih projekata cesta D-403, koja će omogućiti brži i jednostavniji izlazak iz prostora Zagreb Deep Sea kontejnerskog terminala na autocestu,“ poručio je Plenković te dodao:

– Zadovoljni smo s ovim ulaganjima koja će Rijeku učiniti ne samo Europskom prijestolnicom kulture iduće godine, a time i Hrvatsku staviti na kulturnu kartu Europe, nego znatno ojačati sve ključne infrastrukturne objekte i usluge koje jačaju gospodarstvo i kvalitetu života Riječana i svih onih koji žive u Primorsko-goranskoj županiji.

Ukupna vrijednost projekta Razvoj multimodalne platforme u Luci Rijeka i povezivanje s kontejnerskim terminalom Jadranska vrata („Rijeka Brajdica“) iznosi 35,6 milijuna eura, pri čemu udio HŽ Infrastrukture iznosi 26 milijuna eura.

Radovi vidljivo napreduju na svim lokacijama gradilišta. U kolodvoru Rijeka Brajdica demontirana su četiri kolosijeka i izvode se radovi na donjem i gornjem pružnom ustroju (napravljen je iskop te se postavljaju kolosijeci i tračnice). Po završetku montiranja kolosijeka preostaje nasipanje tucanika i niveliranje kolosijeka. Također se izvodi rekonstrukcija kontaktne mreže. Uz kolodvorsku zgradu gradi se novi objekt u kojemu će biti smještena nova signalno-sigurnosna i telekomunikacijska oprema. Prema Sušaku izvode se najzahtjevniji radovi, oni na željezničkom tunelu. Gradi se portalna građevina duga 74 m otvorenog iskopa. Istodobno s tim radovima izvode se i radovi na proširenju cijevi tunela.

Radovi su započeli u svibnju 2018. godine, a predviđen je završetak radova u svibnju sljedeće godine.